♥ "I'm SPM Candidates :) Wish Me Luck.”
♥4 Ogos 2013♥

Thanks Follow saya

http://matcuoi.com♥Welcome to N.L's blog .. Blog ni sekadar tatapan untuk semua,kalau ada salah dan silap , tegur lah saya :'). Sambil tu , boleh la tengok blog kami ni .. http://our-beloved-us.blogspot.com/ . Terima Kasih "

Sunday, June 3, 2012

No Tajuk .

Assalamualaikum . Hye .
Okkay , setelah hmpir seBULAN lebih dah tak post dekat blog ni . Ni pon abg Syahmi yang suruh . Terpaksa la tulis sesuatu kat sini. .
Okeh , dah seminggu cuti sekolah ek ? Cepat nye la seminggu tu . Rasa macam baru 3 hari cuti dekat rumah ni . Dan seminggu tu jugak saya ni terperap dekat rumah . Tak pergi mane2 pun . Nak keluar dengan kawan , mak tak kasi . Tak ape . Lepas SPM keluar la sebanyak mana kau nak . HAHA . okay , sebelum cuti sekolah ni , banyak aktiviti yang saya join . like pergi UPM . okay . nak cerita pasal ....
Program Selangkah ke Universiti kali ni aku dapat pergi . YEAY ,, sebab yg pergi semua tingkatan 4 . Berlangsung dekat UniversitiPalingMaju aka Universiti Putra Malaysia . Ramai jugak yang join . 150 pelajar dari 17 buah sekolah area lembah klang . Memang best lha . dapat ramai giler kawan baru . Then , kiteorang dapat sorang satu akak angkat . Kiteorang jugak dapat sorang satu bilik . Aku ingat lagi bilik aku . A 218 .Then, nama akak angkat aku Kak LINA . dan lagi sorang akak bilik aku kak ODY .. Diorang ni baik gila . Semua yang aku perlukan diorang bagi . Kira lengkap lha . SAYANG KAMU wahai akak2 ku :)
Okay , mula2 kiteorang sampai , kiteorang sesat . Besar gila la UPM tu . mane x sesat .. then kitorang amek peluang tangkap gmbar dalam bas . Here we are .
 Bersama budak2 SMK Sungai Rawang
Pastu smpai lha kiteorang kat tempat yang ditujui . Kolej 10 dan 11 UPM .*kejuruteraan
Semua warga kat kolej ni engenering student la . ade yg biomass lha . ape2 je lha . aku pun tak tawu sangat .Tapi series aku cakap . lawa la jugak . Ade lift lak tu . Tapi aku tak pakai pun lift , sebab tingkat 2 je . Tangga kan ade ? Guna kan kemudahan yang ada .

Oke lha . sepanjang hari pertama . Kami - SAMBBST , SMK Sg.RAWANG dan SMK Sg.BURUNG duduk 1 bas . kiteorang melawat Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi .... serta Fakulti Sains dan Teknologi Makanan . Hebat kan tempat tu . Orang lain tak boleh masuk , tapi kami boleh .. hehe . Kami melawat studio Putra FM , Tengok cara penyediaan makanan . Nak tengok ? Jom .
 OTW nak pegi dengar taklimat :D
 Dengar orang bg taklimat lah .:D
 Penerangan tentang sejarah UPM

 Budak Dorm , Zaty . kami dari SAMBBST
 Peace :D .. *fizi ni kacau lah

 Abg Hazwan . kacak kan ?
Peace yaw !
 Gemuruh Song ,

 Untunglaa nyanyi :D

 Syaamil is the Big BOSS

Then , tmpat para bakal chef latih kan diri mereka . JOM .

Lawa kan ? pandai diorang hias .
Khusyuk nyee .



Cara minum ~ :P




Then , balik  exercise .. lepas tu siap2 untok malam tu . . memang superb . Aktiviti memang best . Tak bosan pun . Facilitator un tak kerek . sporting habis lha . Apa yang aku dapat time ni ialah Manisnya UKHUWAH antara kawan-2 yang selama ni tak rapat sangat .  ape yang aku dapat jugak ,, tips mencapai matlamat aku . ... Kenapa aku msuk universiti?... Memang banyak lha faedah yang aku dapat dari program ni . Aku dah nampak masa depan aku . Aku nampak jalan yg sebenarnye . Aku dapat cipta cara yang strategi untuk berjaya . So , korang ? Jom lha sertai aktiviti macam ni .. like Jom Masuk U ~ HAHA .

Okay lha . tu je kot . Aku tak tawu nak tulis pasal ape pun sebenarnya . Just kongsi gambar je dengan Semua . :) Assalamualaikum . peace . See y0u soon .

 This is a SAMBBST student .

 Aisyah dan Shahril sing ~
 Candid . tertangkap . btw , COMEL .
 We are the Best . *sambbst ft sg rawang .
 SAMBBST berbariss .
 Universal . *grup aku ade HARRY POTTER*
 Irfan Hakim , Aswad ,abg EDMAN ,Syaddad .
 Group aku lagi .
 Sape nak jadi ketua ?
 Mereka lagi .

 Danial , Irfan jgk , aku tak ingt . haha
Syaamil wif kak nadia ~
 Harry Potter @ Amirul & Syaddad .
 Love UPM
 heeyy !
 Manisnya Ukhuwah . Kami makan bersama
 Syaamil wif Afif
Peace .
Bersama Cikgu Sharifah Suhaila

Isteri menteri
Penutup . Sedih .

 Group aku main . Aku tak j0in .
 Sedia ? Semua cuak .
 Boys .

No comments:

Post a Comment