♥ "I'm SPM Candidates :) Wish Me Luck.”
♥4 Ogos 2013♥

Thanks Follow saya

http://matcuoi.com♥Welcome to N.L's blog .. Blog ni sekadar tatapan untuk semua,kalau ada salah dan silap , tegur lah saya :'). Sambil tu , boleh la tengok blog kami ni .. http://our-beloved-us.blogspot.com/ . Terima Kasih "

Sunday, June 10, 2012

Baju Kurung

Assalamualaikum semua ~ :) . 
Hari khamis lepas , aku dengan beberapa kawan aku iaitu Najiha Jamal , Mubasyira ,Amira,Iman ,Asha ,Rabi telah pergi ke IOI Mall Puchong :) Aku bertolak awal gila dengan Muba+Jiha . Sampai IOI pukul 10.30 . err , kira awal la tu kan ? hehe . Kiteorang lepak dulu sementara tunggu si mereka yang lambat tu . Tibe2 ramai manusia tegur aku . Antaranya,jiran2 aku yang aku jumpa dekat situ .. Dah lama tak jumpe diorang .. Dorang tegur macam ni :
"Weyh , kau jieha .. Asal kau pakai baju kurung ? Gila ahh"
"Hye ,, baju kurung nampak ? Hari ni raya ape?"
Urm ,, aku pun buat tak tawu je . Just senyum je . Tak nak kate ape2 . kan lebih baik kita diam daripada bercakap ? err . sjk bila kau reti snyap ni ? 
Padahal dalam hati aku , nak je sekeh diorang sekor2 ... Salah ke aku nak pakai baju kurung? Baju kurung ni lagi nampak manis taw . Sejuk mata mak aku mengandungkan aku . Korang ada ? hehehe . Baju kurung kan merupakan baju tradisi bangsa Melayu . Kan lebih baik aku memperlihatkan budaya melayu .*ayatapetu ? hehe . Tapi ada jugak member aku yg cakap macam ni .
"Pakai baju kurung tak ajak , Mana acik macam ni .:( "
Ada jugak yang nak pakai baju kurung pergi mall .. Untuk pengetahuan korang ,, aku dah tulis lah dekat group . sapa kate aku tak ajak ??

Okay lah . Aku tak de pape nak cerita . Saja tulis sebab petang ni dah kena balik asrama . So , aku tulis la satu post sebelum pulang ke ASRAMA :) Bye2 ~ Assalamualaikum ..
Sori kali ni post aku bosan . hehe

No comments:

Post a Comment