♥ "I'm SPM Candidates :) Wish Me Luck.”
♥4 Ogos 2013♥

Thanks Follow saya

http://matcuoi.com♥Welcome to N.L's blog .. Blog ni sekadar tatapan untuk semua,kalau ada salah dan silap , tegur lah saya :'). Sambil tu , boleh la tengok blog kami ni .. http://our-beloved-us.blogspot.com/ . Terima Kasih "

Wednesday, November 16, 2011

D.i.r.i.k.u ~

Assalamualaikum ~

Ape ? kau ni ,kacau ar .. aq nak tulis bl0g jap~ (ckp dgn akak )..

Okay , ni bl0g baru aku setelah aku delete bl0g lama aku .. sebab aq delete blog lama aku , bcoz of my bl0g need a new decoration . Aku seperti jadi budak baru yang tak tahu apa tentang blog .So aku ni macam budak baru dalam blog .. ajar la aku kalu ada yang kene baiki ..
aku hanya nak perkenalkan siapa aku je buat setakat ni .

  • Ayah bagi nama Najihah Liyana Bt Khairudin
  • Umur baru 15 tahun ( kecil lagi kan)
  • Sekolah lagi . Di SAMBBST ,,
okay , itu saja aku nak beritahu . yang lain korang cari je la . (kalau nak tawu je la)

K la , Wassalam . ^_^

No comments:

Post a Comment