♥ "I'm SPM Candidates :) Wish Me Luck.”
♥4 Ogos 2013♥

Thanks Follow saya

http://matcuoi.com♥Welcome to N.L's blog .. Blog ni sekadar tatapan untuk semua,kalau ada salah dan silap , tegur lah saya :'). Sambil tu , boleh la tengok blog kami ni .. http://our-beloved-us.blogspot.com/ . Terima Kasih "

Thursday, November 24, 2011

meet my OldFriend~


Hehehe . Assalamualaikum ...

okay ~ arini aq bersyukur ke hadrat Illahi kerana dipanjang kan umur untuk melakar sasuatu cerita yang akan diabdikan sebagai kenangan terindah .
#tetibejekenanganterindah .

Dengan izin Allah , harini aku keluar buat pertama kalinya ... Aq jarang keluar umah .. Ni la 1st time .
*okay , aku tipu je . aku keluar 1st time dengan kawan2 sekolah RENDAH aku dulu . :D

Sepatutnya ramai yang terlibat , tapi ada yang tak jadi pergi . (sedihgiler)
Tapi kami tetapkan untuk keluar je mane yang ada . Dan kami pun pergi lah ke IOI MALL,Puchong .
Kami pergi kesana menaiki bas RapidKL T511 . (Tasya,Mieera,Nadia,Nashira,Aiman) .. Kami pun smpai ke IOI . Kami pergi ke GSC dan menemui Khairul dan Faris ..dah lama tak jumpa diorang ..

Setelah tu , kami pergi ke Ampang Superbowl . Nak main boling la katakan .. dan kat situ kami jumpa Ariff . Punya la terkejut sebab dia kata dia x ikut ..
(kuang asam betul dak ni)
Masa main2 tu , kami pun berbual bual .. Dan ! Aku teringat banyak sangat kisah silam masa sekolah rendah dulu . Banyak sangat kenangan yang pahit dan manis . Aq senyum je fikir semua tu . Sampai Tasya kate , kau kenape senyum sorang2 ?? haha . Aku dah gila kot3E
Then kami makan2 .. kami makan dekat Pizza Hut uh . makan piza yg baru k0t . jangan lah nak
jelez sangat .
*okay2 . aq tipu lagi . kami makan di KFC je . Aku duduk sebelah kanan Ariff . (saje je nak cakap .. blog aku suka hati aku la . hahahaha) ..

Best je makan dengan diorang sebab dah lama tak makan sama2 . dulu selalu lepak mane2 then makan sama2 .. rasa nak nangis je time tu . tapi air mata x mampu mengalir la ..

Then solat z0h0r . Lepas tu kiteorang pergi wayang tengok cite Aku Bukan Tomboy . Cerita ni sedikit sebanyak mengingatkan aku kepada diri aku sendiri tau .. Nak tawu kenape ? meyh aku cerita .


Dulu masa sekolah rendah ,, aku sedikit ganas la .. Seperti t0mb0i ! Budak2 dulu selalu panggil aku tomboi bila aku jalan . Okay , aku tawu kengkang . (x reti eja) .. Sampai la satu harini .. Ustazah aku panggil aku untuk amik buku dekat depan dan budak lelaki panggil aku tomboi .. Masa tu ustazah tu pandang dia . Aku malu kot masa tu .. (jiwa gadis bai) . Ustazah tu bagi la kata2 yang aku tak akan lupakan ..

" Najiha x tomboi la .. Tapi dia ganas je . Setahu uzs tengok wayang , Ariff pun balik .. Tak sempat amik gambar dengan kiteorang tadi . Lepas ariff balik , kami yang masih ada pun tangkap la gambar2 kenangan .. Lepas tu budak
lelaki balik . Sedih kot .. Tapi ni sedikit sebanyak gambar kami

Aku sayang korang selamanya la ') ,, memang gempak la .. Sweet sangat . But ending dia buat aku tertanya2 siapa jejaka pilihan Scha ?? BTW , aku akan buat la ABT 2 . kau orang jangan risau okay !
**bajet pengarah je .

Then lepas tengok wayang , Ariff pun balik .. Tak sempat amik gambar dengan kiteorang tadi . Lepas ariff balik , kami yang masih ada pun tangkap la gambar2 kenangan .. Lepas tu budak
lelaki balik . Sedih kot .. Tapi ni sedikit sebanyak gambar kami

Aku sayang korang selamanya la .


tgkap gmbar kat tmpat lawa sgt .
  • <893_50061483_n.jpg" width="320" />
mybesties , Nurul Amieera

sedap .. rugi x rasa .

Then , kami yang perempuan ni meneruskan perjalanan yang masih berbisa tu . Kami pergi ke Tutti Fruitti . First time pergi macam batak sikit la . hahahahah . Dah makan kami pergi mencari cermin mata si Nadia yang hilang entah kemana .. tetapi x jumpa jugak . Lepas tu kami balik je .


Nashira . She's s0 cute .


Ariff Hafiez yg gilak

tgkap gmbar kat tmpat lawa sgt .
  • Jieha just nak ckap :
  • kenangan indah dan pahit memang mengajar kita erti kehidupan kan ?
  • Sahabat memang diperlukan dalam hidup ..
  • Jaga barang elok2 . jangan bagi hilang . *nasihat untuk diri sendiri
  • Hargai la peluang yang ada .. Jangan la kita sia2kan.
  • Aku rindu da sayang korang la budak2 sekolah KAFA Integrasi Al-Aman Batch '96 .
Okay la . Kesian sudah p0st untuk hari ini sebab aku dah penat . Len kali aku post something ek . Dan Sori kalau post ni x bagi korang idea or ape2 pun ek .. Ni sekadar luahan aku .

#kbai . wassalam .

1 comment: