♥ "I'm SPM Candidates :) Wish Me Luck.”
♥4 Ogos 2013♥

Thanks Follow saya

http://matcuoi.com♥Welcome to N.L's blog .. Blog ni sekadar tatapan untuk semua,kalau ada salah dan silap , tegur lah saya :'). Sambil tu , boleh la tengok blog kami ni .. http://our-beloved-us.blogspot.com/ . Terima Kasih "

Thursday, November 17, 2011

KakiNovel ~


Assalamualaikum 2 all cute girls ~ n hensem b0ys?
Kat sekolah , lepas PMR budak2 semua bawak novel , (haram kot bwk g asrama).. tapi kiteorang bawak je . nak hilangkan bosan . tapi diorang sume baca novel2 cinta ... okay , memang romantik la .. tapi aku tak suka sangat . sebab aku lagi suka baca HLOVATE punya novel . Kawan2 aku semuanya tanya aku , kenapa kau suka novel HLOVATE ? aku jawab "novel dia lain dari yang lain la ." Aku lagi suka novel yang islamik macam Ketika Cinta Bertasbih dan Dalam Mihrab Cinta .

Then ,,,

Cuti ni aku tak tawu nak buat ape . Tido , ON9 , makan . tu je kerja aku . Tapi bila aku selongkar bilik aku balik , aku jumpe novel2 ... yes ! n0vel .. Aku memang kaki novel . Tapi aku suka HLOVATE punya novel je .




Ada beberapa sebab aku suka novel HLOVATE . sebelum tu , biar aku cakap siapa HLOVATE .Aku kenal dia dari kakak sulung aku yang kini menuntut di UIAM,Gombak .Dia kata Hlovate ni pelajar yang pergi kat somewhere - in - UK n buat medic k0t ,, Bila dia ada masa yang terluang , dia akan tulis novel dekat blog dia (aku x tawu blog dia ape) . Bila korang baca novel dia , korang perasan kan yang novel dia banyak ada kaitan dengan UK dan MEDIC . Pastu ada lagu , x kira lagu BI,BM or nasyid , (korea x ada kot) .. bukan sedikit , tapi banyak . Sampai la ada edit0r k0t yang berminat dengan hasil kerja dia dan offer untuk diterbitkan .

Novel Hlovate yang aku minat :

Novel dia yang aku suka ialah Tunas dengan aA+bB <--- (sambungan TUNAS even aA+bB kluar dulu) ,,aku suka sebab mengisahkan pelajar yang gian meningkat dewasa .

( Addin dalam TUNAS tu macam aku sikit . )


Sebab aku suka novel Hlovate ?
  • Tak ada watak ketiga yang jahat . (tak macam novel lain)
  • Sarcastis la jugak cerita dia .
  • Dia ikut life remaja - remaja sekarang. tak kuno la kiranya.
  • Fikiran dia lebih kepada serius , sebab dia ada pengalaman merantau negara orang kot .

  • Novel dia tak meleret-leret macam novel2 lain tu .
  • ada inf0-info pelik dan s0metimes aku pun tak faham . aku tak adalah pandai sangat .
  • novel dia 60% adalah lawak dan 40% tacing2 ~ tak macam novel lain .. first okay , tengha2 dia hampeh gila .

    Aku paling tak suka baca novel ALAF21 ,, tolong lah . tak up-to-date langsung novel dia .
tapi bagi aku la . Novel keluaran KAKINOVEL pun not bad ~ aku suka jugak .

Antara novel keluaran KAKINOVEL yang aku beli .

aq suka watak ILHAM dalam cite ni ,,

P/S : aku tak tahu la kalau aku yang buta seni ke apa . tapi aku cakap berdasarkan apa yang aku rasa . Siapa yang rasa tak puas hati silakan komen .

aku suka baca buku pasal suami isteri ~ aku tak tawu kenapa lar ,??

2 comments:

  1. aku sokong kau sebagai peminat ~ . betul jugak apa yang kau cakap tu . hlovate memang best
    ~HAMBA ALLAH~

    ReplyDelete
  2. urm , faham peminat ~ best ,, tapi ekot orang la .

    ReplyDelete