♥ "I'm SPM Candidates :) Wish Me Luck.”
♥4 Ogos 2013♥

Thanks Follow saya

http://matcuoi.com♥Welcome to N.L's blog .. Blog ni sekadar tatapan untuk semua,kalau ada salah dan silap , tegur lah saya :'). Sambil tu , boleh la tengok blog kami ni .. http://our-beloved-us.blogspot.com/ . Terima Kasih "

Saturday, December 3, 2011

High Dinner STISS 2011 ~

Salam .
hye cutebirds and angrybirds sekalian ?☀☂☁

Harini just nak cerita pasal Majlis Makan Malam Rasmi SAMBBST 2011 . Tarikh majlis ini dah lepas lama dah ... 17 September 2011 kalau tak silap aku . aku pun tak ingat dah .. Berlangsung dekat Dewan Al-Khawarizmi ..Tema diorang ialah STISS AIRLINES . Persediaan malam ni best la jugak . Perfect la bagi aku malam ni even ada masalah teknikal kan mula2 ?? But , xsemua benda perfect kan ? Aku bagi 9/10 la .. Credit to President majlis ni la . Asip , bagus hasil tangan kau dengan kawan2 kau !!! so , kira okay la malam tu .. Ni suasana dalam dewan .


ni time mula2 k0t . gelap je ..

Malam ni tujuan nya untuk memberi kenangan kepada pelajar2 Form Five dan STAM . (ye ke ? entahla)
Sebab tu diorang jadi VIP . Diorang duduk dalam dewan dan bahagian depan ..

Time malam ni macam2 ada . Persembahan dari nasyid sekolah . Tayangan video . Makan sedap . Makan yang aku x makan ialah satay ! aku malas nak beratur . Panjang sangat la . Makan aiskirm best ! aku amik banyak aiskrim . hehehe .

Malam ni budak form 1 dan 2 duduk luar dewan seperti tahun2 sebelum ni la .. Mane la muat kan nak letak dalam dewan sekali . Tapi tahun ni 1st time kiteorang (pelajar form3) duduk dalam dewan , batak sangat. Tapi kami duduk belakang la sebab kami semua bukan VVIP/VIP .

Btw , Majlis ni memang best . Tahun 2012 (tahun depan la), aku dengan kawan2 aku pulak yang handle ! Tapi macam x best je sebab batch kiteorang lagi susah nak bergabung . Masing2 berpuak2 . Tak bersatu langsung . Macam mane la ISLAM nak maju kan ? ish2 .. teruk2 . hahaha . *melalut lagi .
Tapi aku harap tahun depan majlis ni lagi gempak la ! INSYAALLAH la , tu yang aku harap sangat .

Kepada budak2 f0rm 3 2011sk0la SAMBBST ,, marilah kita bersatu padu ! Apa yang penting ? Kerjasama ..SO ,Chaiyok untuk tahun depan . Gud luck !

ni gambar2 yang aku cilok dari fb mereka2 . :D

ni gambar dari fb HARIS ,,

kami amik PMR dekat SEOUL !


Pelajar f0rm 3 (puteri)

Persembahan !

pelajar Form 2 (puteri)

Pelajar Form 1 (puteri)

eerr , Pelajar Lelaki (form 3)

Persembahan STAM !

antara krew STISS AIRLINES

antara krew STISS AIRLINES





Tu je kot untuk harini . Aku sebenarnya tak tawu nak tulis ape untuk post kali ini . Tapi ni je yang mampu .

K la , Have a Nice Day ! Wassalam .
#KBai
◕‿◕

No comments:

Post a Comment