♥ "I'm SPM Candidates :) Wish Me Luck.”
♥4 Ogos 2013♥

Thanks Follow saya

http://matcuoi.com♥Welcome to N.L's blog .. Blog ni sekadar tatapan untuk semua,kalau ada salah dan silap , tegur lah saya :'). Sambil tu , boleh la tengok blog kami ni .. http://our-beloved-us.blogspot.com/ . Terima Kasih "

Wednesday, June 6, 2012

CintaVlog .

Assalamualaikum . Hye semua .
Apa kabar ? sehat ? Alhamdulillah sebab kita masih diberi lagi peluang untuk terus hidup Oleh Allah s.w.t :) ..
Urm . Harini aku sedih sebab kawan aku dalam kesusahan . Siapa ? korang mesti kenal . Dia ni ade dalam video lagu KOSONG-NajwaLatiff . Nama dia Khairul Hafizi bin Rahimi .
Ape pun kawan , Aku akan sokong kau dari belakang . Aku akan try dengar semua masalah  kau . Kau sabar okay ? Semua yang berlaku ada hikmah . Kalau kita bijak cari jalan penyelesaian , insyaAllah akan berhasil . Kau selesaikan lah masalah tu okay ? hehe . * dah lari tajuk asal pulak dah ..

Nak cerita pasal apa itu vlog bagi pandangan aku ... Cerita pasal vlog, vlog ni kira macam adik beradik dengan blog la .. Kalau kat blog kita ekspresis satu perkara melalui penulisan dan gambar , tapi dengan vlog kita lahirkan atau kupas sesuatu topik dengan menggunakan ekspresi muka , nada suara dan lenggok badan (buat guna video la).

Okay , malam ni ada cerita dekat TV9 . korang tawu ke cerita ape ? tawu ? yang dah tawu tu senyap je la . Aku nak bagitau bagi yang tak tawu lagi . Hehe . Malam ni ada cerita CINTAVLOG (ada kaitan dengan vlog yg aku cakap tadi kan ?). Antara barisan pelakon ialah , Aliff Aziz , Wawa Zainal , Anne Ngasri , Darling Ngasri , Zahiril Adzim , Mizy Razuan , Nur Janna . Ada Maria Elena jugak . wow ! gila best . korang kene tengok taw . Best !



Sedikit jalan cerita . Lebih dari Trailer ~



Lagu tema kot . Cinta Ya Cinta - Aliff Aziz .

Okay , setakat tu je kot post kali ni . Assalamualaikum . Thanks sudi bace . bye2

4 comments:

  1. eh, da rajin hapdet blog ye kak...
    hehehe...

    ReplyDelete
  2. Mane ade . saja tulis . tu pun k0s0ng je post tu . tak berisi un

    ReplyDelete
  3. kira ok la gak tu walaupun "kosong, kosong, kosooooong..."
    hehehe pengaruh Najwa Latif

    ReplyDelete
  4. same je mcm si fizi tu . x abes2 najwalatif .

    ReplyDelete