♥ "I'm SPM Candidates :) Wish Me Luck.”
♥4 Ogos 2013♥

Thanks Follow saya

http://matcuoi.com♥Welcome to N.L's blog .. Blog ni sekadar tatapan untuk semua,kalau ada salah dan silap , tegur lah saya :'). Sambil tu , boleh la tengok blog kami ni .. http://our-beloved-us.blogspot.com/ . Terima Kasih "

Wednesday, December 21, 2011

Esok Hari Mendebarkan .

Assalamualaikum semua .. Apa khabar ? sehat ?
Harap korang semua sehat walafiat .. Alhamdulillah jieha masih diberikan umur yang panjang dan masih boleh menulis di blog yang tak seberapa indah ni .


Tahun ni saya form three . Saya merupakan lepasan PMR tahun ni . dan esok merupakan hari KHAMIS .. 22/12/2011 . SO ? apa kena dengan hari tu ? ......................................................................................

Haritu adalah tarikh keluar result PMR . So , saya kena pergi ke sekolah saya iaitu SAMBBST yang tercinta , untuk mengambil result saya yang entah dpt berapa tah .
harap2 la dapat result macam ni esok .

Saya mengharapkan doa daripada kalian ~iaitu doa dari  para bloggers sekalian , harap saudara/saudari mendoakan kejayaan saya esok , doakan la saya dapat yang Terbaik .. kalau boleh doakan la 9A+, InsyaAllah , Amin ... Saya nak jugak membahagiakan mak dan ayah saya ..

Then , disini saya Najihah Liyana binti Khairudin ingin meminta maaf jikalau pernah terkasar bahase , tersakit kan hati dengan ape2 je la . Wish me Luck for Tomorrow . Hope student batch 1996 dpt result yg
TERBAEK .

***Terima kasih dekat SENIOR2 yang bagi sokongan macam HaziqHail ,Asip, kak Nadirah , kakSyiffa' , kak Zeha , kak Didie, dan semua junior serta RAKAN2  yang telah memberi sokongan .. doakan saya . Maaf seandainya result saya tak seberapa . Apa2 pun , Fighting !


Jieha just said

  • Kita dah berusaha , so , kita berdoa dan tawakkal je padaNYA . InsyaAllah okay .
  • Sebelum amik result , mintak maaf awal-2 dekat family kita andai result yg bakal kita bagi tak mampu membahagiakan mereka , tapi tu yang kita mampu buat . 
  • Harap yang berjaya tu teruskan berusaha untuk berjaya ,, tapi yang gagal tu , INGAT . kita baru di permulaan , belum di pengakhiran .. Kita punya perjalanan masih panjang . Mungkin rezeki kita dekta tempat lain .
Okay la . ni je saya nak cakap .. Nak pergi rilex2 dulu . cuak sangat .. 
Wassalam .



5 comments:

  1. gudlak n chill out no mater wat u got k! ^^

    ReplyDelete
  2. gudluck!

    nah bagi semangat sikit kat entri nih. hehee

    http://nurulizzatiee.blogspot.com/2011/12/doodle-2.html

    ReplyDelete
  3. gudluck! ape yg kamu dpt nnt,itu lah usaha kamu selama nih...so berbangga lah! :)

    ReplyDelete
  4. gudluck :)
    insyaallah result gempak.

    ReplyDelete
  5. terima kasih semua yang mendoakan saya .. saya hargai doa kalian ... dan ape pun , saya tak dapat rsult sehebat rakan2 yang lain . tapi saya tak akan putus asa . sya akan berusaha lagi . INSYAALLAH

    ReplyDelete